Bestil trygt sommerferien nu
OK

Email sendt

Noget gik galt! Check venligst adressen.

E-mail kunne ikke sendes

VIND EN REJSE FOR 2
VIND EN REJSE FOR 2
Tilmeld dig vores nyhedsbrev, så deltager du automatisk i lodtrækningen om en rejse for to personer. Betingelser
En dygtig medarbejder ringer til dig 📞
Navn
Tlf:
E-mail
Hvornår vil du ringes op?
Ring
89886882

Bestil din sommerferie i 2021 - med ekstra tryghed


Vi har gjort det hele nemmere med en Tryghedspakke.

Betal først depositum inden d. 31/12 ved ny bestilling.
Vi ved at det er svært at tage beslutningen om at booke sommerferien i 2021 under de nuværende omstændigheder. Derfor gør vi det nu endnu nemmere og endnu mere fleksibelt at bestille. Vil du gerne benytte dig af vores bestil-tidlige-rabatter kan du roligt gøre det, uden at binde dig til nogetsomhelst. Bestil blot din rejse på hjemmesiden og betal først depositummet når det passer dig. Senest d. 31/12.

Nul gebyrer ved ændring.
Vi har nu opgraderet vores betingelser for ændring af rejser, således at du IKKE skal betale gebyr såfremt du har behov for at ændre din rejse. Du kan helt indtil 30 dage før den planlage afrejsedato frit ændre dato til en anden afgang indenfor samme kalenderår. Evt difference skal betales og er prisen lavere på den nye afrejsedato refunderes differencen ikke.

Ingen rejse - fuld refundering.
Overvejer du at bestille en rejse hos os, men er usikker på hvordan den nuværende corona-situation udvikler sig, så kan du roligt bestille den nu. Hos Mixx Travel sørger vi nemlig for, at du får fuld refundering såfremt rejsevejledningerne forhindrer dig i at rejse til en af vores destinationer. Og det gør vi hurtigt - senest 14 dage efter den planlagte afrejse. 

Os kan du stole på.
Vi har igennem hele denne periode (som nok er den sværeste for rejsebranchen nogensinde) sat en ære i, at behandle vores kunder korrekt, venligt og professionelt. Hvordan vi har klaret den opgave, kan du læse om her på Trustpilot.dk, hvor vi i øjeblikket har en rating på 3,9 af 5 mulige efter over 440 anmeldelser. 

Vi er ikke i tvivl om, at vi kommer igennem dette, kigger fremad mod næste år, og glæder os til at - som altid - kunne give dig Meget mere ferie for pengene.


Gældende for dig, som har bestilt en rejse med os i efteråret

Udenrigsministeriet (UM) opdaterer løbende rejsevejledningen for Tyrkiet.  I øjeblikket frarådes alle ikke-nødvendige rejser, men man laver en ny vurdering af situationen hver 14.dag. Hvis du ikke kan rejse pga. UMs rejsevejledning, gælder de samme regler som for nye bestillinger - det vil sige vi refunderer, ombooker eller tilbyder et tilgodebevis.

Jeg har bestilt en rejse med afrejse i efteråret. Hvad skal jeg selv gøre?


Vi kontakter alle berørte kunder. Processen sker helt automatisk. Vores personale vil kontakte dig pr. e-mail med information om dine muligheder og hvordan vi løser det bedst.

Hvis jeg vælger at få pengene retur, hvor lang tid går der så før jeg har pengene?


Alle berørte kunder som ønsker at få pengene retur, vil få overført beløbet til det kreditkort som blev anvendt ved betalingen. Vi kan desværre ikke oplyse en nøjagtig dato for hvornår pengene vil være på din konto. Vores fremgangsmåde er, at vi behandler sagerne i kronologisk rækkefølge efter afrejsedato på flyafgangene.  


Jeg har kun betalt depositum. Skal jeg betale restbeløbet?


Såfremt at din planlagte rejse ligger i frarådningsperioden skal du ikke betale restbeløbet, da din rejse er annulleret.  Hvis du skal rejse senere i år eller til næste år, skal du betale din rejse som normalt. 


MailingTitle

MailingContent

MailingName
MailingSurName
Mail
OK

Email sendt

Noget gik galt! Check venligst adressen.

E-mail kunne ikke sendes